Keeping that poetry coming!

February 8, 2010 shamslayer

A Red, Red Rose ~ by Robert Burns

O, my luve’s like a red, red rose

That’s newly sprung in June.

O, my luve is like the melodie

That’s sweetly played in tune.

As fair art thou, my bonnie lass,

So deep in luve am I;

And I will luve thee still, my dear,

Till a’ the seas gang dry.

Till a’ the seas gang dry, my dear,

And the rocks melt wi’ the sun;

And I will luve thee still, my dear;

While the sands o’ life shall run.

And fare thee weel, my only luve,

And fare thee weel a while!

And I will come again, my luve,

Though it were ten thousand mile.

Entry Filed under: poetry,Uncategorized,writing

One Comment Add your own

  • 1. sulochanosho  |  February 8, 2010 at 3:56 pm

    Good luve lines therr to live and love.


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
